FAQ
Heb je een vraag of is er iets niet helemaal duidelijk? Bekijk dan de veel gestelde vragen hieronder:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij Livepetit doen we onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We verzenden de bestelling binnen 1-2 werkdagen en hiervan krijg je het verzendbewijs met track & trace code per mail.
Weet ik op voorhand wanneer mijn pakje geleverd zal worden?
Via de track & trace code vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Komt de dag van levering niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kun je nog wijzigingen doorvoeren.
Wat als ik niet thuis ben?
Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geeft PostNL het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt. Via de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Deze informatie krijg je ook per mail. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is.
Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
U kunt eenvoudig, snel en veilig betalen via:
- IDEAL
- American Express
- Met creditcard via Paypal (VISA|Maestro|Mastercard)
- Sofort
- Apple Pay
- Google Pa
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Wanneer je een kortingscode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de check-out is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar één kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingscode? Voer dan eerst de cadeaubon in en dan de kortingscode.
Mijn kortingscode werkt niet
Het lukt via sommige smartphones niet om de kortingscode in te voeren.
Probeer het eens via de laptop of desktop computer. Je kunt slechts één kortingscode gebruiken per bestelling.
Ik plaatste reeds mijn bestelling, kan ik nu nog iets toevoegen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Ik zie via de track & trace-code dat mijn pakket geleverd werd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Geen paniek! Heel vaak geeft Post-NL je pakje af bij de buren of leggen ze het weg op een veilige plaats aan en rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, …)
Als je dit allemaal hebt nagekeken en je hebt nog steeds je pakje niet ontvangen, dan stuur je ons best even een mailtje op ino@livepetit.nl. Vergeet niet om je naam en ordernummer te vermeldden.
Wij nemen dan meteen contact op met Post-NL en lossen het zo snel mogelijk voor je op.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Oh no! Hoewel echt álles bij ons superleuk is begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld hebt. Stuur een mailtje naar info@livepetit.nl met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product.
Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk het bestelde item in huis hebt!
Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Geen zorgen! We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.
Kan ik aan het magazijn spullen komen bekijken en ter plaatse aankopen?
Dit kan helaas niet. We werken in ons magazijn met een scansysteem dat het niet toelaat om items uit het magazijn te halen en ter plaatse af te rekenen en mee te geven.